Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 34 záznamů.  1 - 10dalšíkonec  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Analýza a transformace kódů
Křoustek, Jakub ; Masařík, Karel (oponent) ; Meduna, Alexandr (vedoucí práce)
Práce popisuje metody a postupy používané k analýze a transformaci kódů. Obsahuje základní informace o vědním oboru reverzní inženýrství a jeho užití ve výpočetní technice i mimo ni. Hlavním cílem je vytvoření prostředku ke zpětnému překladu z binární formy do jazyka symbolických instrukcí. Tato činnost je silně závislá na konkrétní instrukční sadě a musí být použita pro předem známou architekturu procesorů. Uvedený problém je řešen pomocí šablon, zásuvných modulů a modulárnosti zpětného překladače. Zmíněné vlastnosti dovolí uživatelům rozšiřovat program o nové instrukční sady. Výstupem je textová reprezentace instrukcí, funkčně ekvivalentní vstupu. Práce demonstruje nejenom běžně používané postupy dekódování, ale i nové postupy navržené autorem.
Ladicí nástroj generických simulátorů mikroprocesorů
Wilczák, Milan ; Husár, Adam (oponent) ; Přikryl, Zdeněk (vedoucí práce)
Procesory s aplikačně specifickou instrukční sadou se stávají součástí každodenního života, přestože obvykle nejsou na první pohled vidět. Při jejich vývoji je potřeba nějak popsat jejich architekturu, instrukční sadu a chování. Aby jejich vývoj měl smysl, musí být možné pro tyto procesory vytvářet aplikace a při vytváření aplikací se dělají chyby. K jejich objevování slouží debuggery. Tato práce shrnuje některé základní informace pro vytváření debuggerů a popisuje implementaci debuggeru pro procesory vytvářené pomocí projektu Lissom.
Knihovna pro vizualizaci dynamických datových struktur
Zahradníček, Tomáš ; Janoušek, Vladimír (oponent) ; Peringer, Petr (vedoucí práce)
Tato práce se zabývá návrhem a implementací knihovny pro vizualizaci dynamických datových struktur ve formě orientovaných grafů. Zaměřuje se také na chyby, které při implementaci těchto struktur můžou vzniknout. Výsledná knihovna může být použita jako ladicí nástroj nebo pro výuku algoritmů pro práci s těmito strukturami.
Integrace vývojových prostředků AVG do prostředí Visual Studio 2005
Rajman, Jakub ; Hrubý, Martin (oponent) ; Kočí, Radek (vedoucí práce)
Bakalářská práce pojednává o vytváření malé aplikace zvané add-in pro Visual Studio. Add-in poskytuje vývojovému prostředí několik nových vývojových prostředků AVG. První nástroj nabízí podporu vizualizérů pro debugger Visual Studia. Druhou schopností add-inu je Editor a Manažer Code Snippetů pro jazyk C++. A posledním nástrojem je integrace Programové dokumentace AVG jako help do prostředí Visual Studia. Všechny tyto nástroje spolupracují s firemním serverem.
Zásuvný modul pro Code
Belica, Michal ; Janoušek, Vladimír (oponent) ; Martinek, David (vedoucí práce)
Tato bakalářská práce se zabývá implementací zásuvního modulu pro zobrazení datových struktur při ladění ve vývojovém prostředí Code
Retargetable Analysis of Machine Code
Křoustek, Jakub ; Janoušek, Jan (oponent) ; Návrat,, Pavol (oponent) ; Kolář, Dušan (vedoucí práce)
Program analysis is a computer-science methodology whose task is to analyse the behavior of a given program. The methods of program analysis can also be used in other methodologies such as reverse engineering, re-engineering, code migration, etc. In this thesis, we focus on program analysis of a machine-code and we address the limitations of a nowadays approaches by proposing novel methods of a fast and accurate retargetable analysis (i.e. they are designed to be independent of a particular target platform). We focus on two types of analysis - dynamic analysis (i.e. run-time analysis) and static analysis (i.e. analysing application without its execution). The contribution of this thesis within the dynamic analysis lays in the extension and enhancement of existing methods and their implementation as a retargetable debugger and two types of a retargetable translated simulator. Within the static analysis, we present a concept and implementation of a retargetable decompiler that performs a program transformation from a machine code into a human-readable form of representation. All of these tools are based on several novel methods defined by the author. According to our experimental results and users feed-back, all of the proposed tools are at least fully competitive to existing solutions, while outperforming these solutions in several ways.
Interaktivní zpětný assembler
Mrva, Milan ; Přikryl, Zdeněk (oponent) ; Křoustek, Jakub (vedoucí práce)
V práci jsou popsané postupy a nástroje zpětného inženýrství v rámci softwaru. Uvedené jsou techniky ochrany před rozkladem či zkoumáním obsahu spustitelného souboru. Představené jsou příklady programů zabývajících se zpětným překladem. Dále se práce zaobírá architekturou procesoru s důrazem na mikroprocesory Intel a Motorola. Jsou ukázané rozdílné formáty spustitelných souborů. Byl implementovaný generický modulovatelný zpětný assembler.V tomto textu je představená jak jeho struktura, tak zásuvné moduly, které prezentují tři různé techniky disassemblovaní. Jeden z modulů používa vícevláknový parser, který je vlastním návrhem autora. Tyto přístupy jsou v závěru porovnané a je nastíněn další vývoj.
Simulátor a debugger procesoru PicoBlaze
Vampola, Pavel ; Křivka, Zbyněk (oponent) ; Vašíček, Zdeněk (vedoucí práce)
Tato práce se zabývá procesorem PicoBlaze a možnostmi jeho simulace a ladění. Představí čtenáři strukturu procesoru, jeho instrukční sadu a existující vývojové nástroje. Popisuje návrh a implementaci pluginu pro QDevKit, který umožňuje simulaci a krokování procesoru na počítači i na přípravku FITkit.
Nástroj pro usnadnění vývoje a testování PHP aplikací
Pavelka, Jan ; Křivka, Zbyněk (oponent) ; Marušinec, Jaromír (vedoucí práce)
Cílem této diplomové práce je seznámení se s nástroji pro usnadnění vývoje a testování webových PHP aplikací a na základě analýzy obecných požadavků a konkrétních požadavků vývojářů IS VUT v Brně navrhnout a implementovat finální podobu celého nástroje. Práce zahrnuje seznámení se s důležitými pojmy týkající se ladících nástrojů PHP aplikací, analýzu a specifikaci požadavků pro vytvoření nástroje, návrh nástroje a popis jeho implementace včetně zhodnocení výsledků.
Ladicí nástroj pro víceprocesorový systém na čipu
Špaček, Michal ; Křoustek, Jakub (oponent) ; Hruška, Tomáš (vedoucí práce)
Projekt Lissom se zabývá metodologií hardware/software co-design. V rámci tohoto projektu bylo vyvinuto prostředí pro návrh víceprocesorových systémů na čipu. Prostředí umožnuje i návrh aplikací pro víceprocesorové systémy. Součástí prostředí je i ladicí nástroj, který umožňuje ladění aplikací pro jednoprocesorové systémy. V této práci je vývojové prostředí popsáno a je navrženo a implementováno rozšíření stávajícího ladicího nástroje o možnosti ladění víceprocesorových systémů na základě požadavků standardu Nexus

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 34 záznamů.   1 - 10dalšíkonec  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.